Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΚΑΛΟΣΗΡΘΑΤΕ

ΣΑΣ ΚΑΛΟΣΩΡΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ

μελλοντικά στάδια

 ΛΑΡΙΣΑ


To νέο αθλητικό κέντρο αναπτύσσεται σε συνολική έκταση 144.000 τ.μ. στην περιοχή Νεάπολη της Λάρισας και έχει ως «κορωνίδα» το νέο «παλάτι» της ΑΕΛ, ένα υπερσύγχρονο γήπεδο διεθνών προδιαγραφών UEFA (3 Αστέρων), χωρητικότητας 16.000 θέσεων με δυνατότητα επέκτασης για τις ανάγκες χρήσης των Μεσογειακών Αγώνων του 2013.
Στο συγκρότημα περιλαμβάνονται εμπορικοί χώροι, χώροι στάθμευσης 1.200 θέσεων, υπαίθριοι χώροι πολιτισμού και αναψυχής (κινηματογράφος, ανοικτό θέατρο 1.500 ατόμων, κεντρική πλατεία για τη διοργάνωση εκδηλώσεων), αθλητικούς ξενώνες 100 κλινών και η εικόνα συμπληρώνεται από το ήδη υπάρχον κλειστό γήπεδο μπάσκετ και τα 12 γήπεδα τένις, που βρίσκονται υπό ανακατασκευή.
Το νέο αθλητικό κέντρο βρίσκεται σε ιδανική – από πλευράς πολεοδομικής χωροθέτησης – τοποθεσία, με εξαιρετική ένταση στο σύστημα μεταφορών, άριστη προσβασιμότητα από δύο κύριους οδικούς άξονες και εγγύτητα στον πολεοδομικό ιστό.
Τα φωτορεαλιστικά σχέδια του νέου γηπέδου που σας παρουσιάζει μέσα από αυτή τη σελίδα ο επίσημος διαδικτυακός τόπος της ομάδας μας, είναι τα πλέον εξελιγμένα – με την προσθήκη και του σκίαστρου ως προέκταση του σκέπαστρου – αλλά δεν είναι τα τελικά, καθώς η ΠΑΕ ΑΕΛ 1964 σε συνεργασία με την «Ποτηρόπουλος Δ+Λ Αρχιτέκτονες Ο.Ε.» επεξεργάζεται προτάσεις για επιπρόσθετες αισθητικές και λειτουργικές βελτιώσεις.



 marfin green arena παναθηναικος

Χωρητικότητα: 40.000
Έναρξη Εργασιών: Σεπτέμβριος 2008
Αναμενόμενο τέλος Εργασιών: Αρχές 2010

Μετά από χρόνια αναμονής όλων των φιλάθλων του Παναθηναϊκού, αλλά και όλων των φίλων του ποδοσφαίρου στην Ελλάδα το Νέο Γήπεδο του Παναθηναϊκού έχει αρχίσει να αποτελεί γεγονός. Πριν λίγες εβδομάδες ξεκίνησαν οι χωματουργικές εργασίες στην περιοχή του Βοτανικού όπου θα στεγαστεί και το καινούριο γήπεδο του ΠΑΟ.

Το όλο project περιλαμβάνει διπλή ανάπλαση της περιοχής που βρίσκεται το υπάρχον γήπεδο του Παναθηναϊκού και της περιοχής του Βοτανικού. Στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας θα δημιουργηθεί Πάρκο Αναψυχής 17.000 τμ περίπου, με υπόγειο πάρκινκ 700 περίπου θέσεων. Επιπλέον, θα διατηρηθούν οι ιστορικές θύρες 13-14 όπου θα μετατραπούν σε μουσείο του Παναθηναϊκού.

Το άλλοτε Κάλλιστον προάστιο των Αθηνών, ο Ελαιώνας, μεταπολεμικά μετατράπηκε σε ένα από τα μαύρα σημεία της Αθήνας. Η ανάπλαση στην περιοχή θα την μετατρέψει πάλι σε ένα από τα πιο πράσινα προάστια της πόλης μιας και θα φυτευτούν 71.326 τμ πρασίνου, περίπου το 40% του οικοπέδου της ανάπλασης, όπως φαίνεται και σε αυτό το σχέδιο.

Οι προδιαγραφές αναφέρονται σε ένα άρτιο τεχνολογικά γήπεδο χωρητικότητας 40.000 θέσεων με δυνατότητα επέκτασης μέχρι και τις 50.000. Η νότια/βόρεια κερκίδα θα έχει 3 διαζώματα ενώ οι ανατολική/δυτική 2.

Ακόμα, στο νέο γήπεδο θα γίνεται 
    Συλλογή βρόχινου νερού. 
    Ανακύκλωση απορριμάτων. 
    Εξοικονόμηση ενέργειας. 
    Ποδηλατόδρομοι.


Από τα παραπάνω είναι προφανές ότι το γήπεδο του Παναθηναϊκού θα είναι πράσινο όχι μόνο λόγω του χρώματος της ομάδας, αλλά και πράσινο όσον αφορά τις επιπτώσεις της κατασκευής στο περιβάλλον. Συγκεκριμένα, οι παράγοντες του Παναθηναϊκού όπως και τα μέλη της «Διπλή Ανάπλση Α.Ε.» κάνουν λόγο για το πιο πράσινο γήπεδο της Ευρώπης.



στην συνεχεια κάποιες φωτό από μελλοντικά ελληνικά γήπεδα.



γήπεδο αστέρας τρίπολης  

 χωρητικότητα  13.000 

Gipedo Astera Tripolis Stadium in Tripoli

Gipedo Astera Tripolis Stadium in Tripoli


Κλειστό Ηρακλείου (Δύο Αοράκια)
 
το γηπεδο κατασκευατικε προσφατα

Αριστερά η βόρεια και δεξιά η ανατολική κερκίδα (Σεπτέμβριος 2007) - Click για μεγέθυνση!

Η χωρητικότητα του νέου αυτού κλειστού γηπέδου είναι 5.222 θεατές, από τους οποίους οι περίπου 1.000 σε πτυσσόμενες εξέδρες. Δίπλα ακριβώς στην κυρίως σάλα (εμβαδού 2.098 τ.μ.) έχει κατασκευαστεί ένα βοηθητικό γυμναστήριο / προπονητήριο (εμβαδού 1.600 τ.μ.).

Το νέο κλειστό κτίστηκε σε μία τοποθεσία που αποκαλείται Δύο Αοράκια (εξ ου και το σχετικά περίεργο όνομα), στο Δήμο Νέας Αλικαρνασσού. Συγκεκριμένα, βρίσκεται δίπλα στη Βιομηχανική Περιοχή του Ηρακλείου, κοντά στο αεροδρόμιο και στην Εθνική Οδό προς τον Αγιο Νικόλαο.

Το συνολικό κόστος του έργου είχε προϋπολογιστεί στα € 28.000.000 (ανάδοχος: κοινοπραξία των εταιρειών ΕΔΡΑΣΗ - Χ. ΨΑΛΙΔΑΣ και ΛΥΚΟΔΗΜΟΣ, που αργότερα αντικαταστάθηκε από την ΔΟΜΙΚΗ ΚΡΗΤΗΣ). Η κατασκευή του ξεκίνησε το 2003 και η ολοκλήρωσή του αναμενόταν μέσα στο 2005, σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα.

Έπρεπε όμως να φτάσει το τέλος του 2007, προκειμένου να ολοκληρωθεί η κατασκευή του Μεγάλου Κλειστού Γυμναστηρίου Ηρακλείου (όπως είναι το επίσημο όνομα). Τα τελευταία εμπόδια για την επίσημη παράδοσή του σε χρήση και τη λειτουργία του έχουν να κάνουν με την κατασκευή των προσβάσεων, καθώς λόγω προβλημάτων με τις παρακείμενες στρατιωτικές εγκαταστάσεις, έγινε αναγκαίος ο επανασχεδιασμός μέρους του περιβάλλοντα χώρου.

Σημειώνεται πως η ομάδα μπάσκετ του Ηρακλείου, όταν μετείχε στην Α1 Κατηγορία, σχεδίαζε να μετακομίσει στο νέο κλειστό μετά την ολοκλήρωσή του. Καθώς όμως πλέον το Ηράκλειο έχει μείνει χωρίς εκπρόσωπο στις μεγάλες κατηγορίες, φαίνεται ότι και το νέο γήπεδο της πόλης θα δυσκολευτεί να βρει ένοικο, με την εξαίρεση πιθανής φιλοξενίας κάποιων αγώνων της Εθνικής Ομάδας, τελικού Κυπέλλου ή και διεθνών διοργανώσεων σε διάφορα αθλήματα.

Οι φωτογραφίες που υπάρχουν σε αυτή τη σελίδα τραβήχτηκαν τον Σεπτέμβριο του 2007. 



Κλειστό Λευκόβρυσης Κοζάνης

το κλιστο κατασκευαστικε προσφατα

Εσωτερική άποψη του νέου Κλειστού της Κοζάνης (Νοέμβριος 2004)   © Κ. Τσιώρας  -  Click για μεγέθυνση!

Το καινούριο κλειστό γυμναστήριο της Κοζάνης είναι και αυτό ένα μικρό "γεφύρι της Αρτας", όπως πολλά άλλα στην Ελλάδα, μιας και η κατασκευή του έχει διαρκέσει σχεδόν μία πενταετία! Όπως όμως φαίνεται, η ταλαιπωρία για την αθλητική κοινωνία της μακεδονικής πόλης παίρνει πλέον τέλος, καθώς το γήπεδο αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν το καλοκαίρι.

το συνολικό κόστος του νέου κλειστού της Κοζάνης έχει προϋπολογιστεί στα € 3.155.000. Κατασκευάζεται στην περιοχή Λευκόβρυση, νότια της πόλης. Η τοποθεσία βρίσκεται στο δρόμο προς Αιανή, περίπου 1,5 χλμ αφού περάσετε το στρατόπεδο και βγείτε από την Κοζάνη.

Το νέο κλειστό της Κοζάνης σχεδιάζεται να έχει χωρητικότητα περίπου 3.500 θεατών, με τη χρήση πτυσσόμενων κερκίδων. Θα μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες μπάσκετ, βόλεϊ, χάντμπολ κλπ. Δίπλα ακριβώς από την κυρίως σάλα θα υπάρχει και ένα βοηθητικό γυμναστήριο.

Όπως σημειώνεται και πιο πάνω, το κλειστό αναμένεται να παραδοθεί σε χρήση πριν την έναρξη της περιόδου 2005-06. Ως εκ τούτου, η ομάδα του Μακεδονικού σκοπεύει να μετακομίσει εκεί, αφήνοντας το μικρό Κλειστό του ΔΑΚ Κοζάνης, στο οποίο αγωνίζεται τα τελευταία τρία χρόνια.

Σημειώνεται πως όλες οι φωτογραφίες αυτής της σελίδας τραβήχτηκαν τον Νοέμβριο του 2004.


Κλειστό Θέρμης

υπο μελετη

Η μακέτα του νέου κλειστού της Θέρμης
Σχέδιο του νέου κλειστού της Θέρμης - Click για μεγέθυνση! 
Σχέδιο του νέου κλειστού της Θέρμης - Click για μεγέθυνση!

Το "Μεγάλο Κλειστό Γυμναστήριο, Προπονητικό Βαλκανικό και Συνεδριακό Κέντρο Θέρμης" θυμίζει πια το γεφύρι της Αρτας! Προβλεπόταν πως θα είχε ολοκληρωθεί το 2004. Αυτό πλέον είναι ανέκδοτο, καθώς στην καλύτερη των περιπτώσεων κάτι τέτοιο δεν θα γίνει τουλάχιστον πριν το 2008. Προϋπόθεση βέβαια είναι ότι η διαδικασία δημοπράτησής του θα ξεκινήσει μέσα στο 2005. Σε αυτά όμως θα αναφερθούμε παρακάτω. Ας δούμε πρώτα τι προβλέπουν τα σχέδια.

ο κλειστό θα έχει χωρητικότητα 15.700 θεατών για αγώνες μπάσκετ. Θα κατασκευαστεί σε χώρο έκτασης 226 στρεμμάτων που έχει παραχωρήσει ο Δήμος Θέρμης στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, νότια της πόλης της Θεσσαλονίκης και δίπλα στην Εθνική Οδό προς Νέα Μουδανιά.

Θα έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει όλα τα αθλήματα που μπορούν να τελεστούν σε κλειστή αίθουσα, περιλαμβανομένου του κλειστού στίβου. Ακόμη, θα πλαισιώνεται από προθερμαντήρια, κέντρο τύπου, φουαγιέ θεατών, βοηθητικούς χώρους και συνεδριακό κέντρο 1000 ατόμων.

Το έργο θα ολοκληρωθεί με την κατασκευή του Προπονητικού Κέντρου. Από τη μία πλευρά θα υποστηρίζει τη λειτουργία του κλειστού σε περιόδους τέλεσης αγώνων, λειτουργώντας ως προθερμαντήριο. Από την άλλη, θα λειτουργεί καθημερινά ως χώρος άθλησης και προπόνησης. Θα περιλαμβάνει κλειστό στίβο 200 μέτρων και 4 διαδρομών, γήπεδα μπάσκετ, βόλεϊ, χάντμπολ, άρσης βαρών, πυγμαχίας, πάλης, τζούντο, ξιφασκίας, επιτραπέζιας αντισφαίρισης, σκοποβολής και σκουός. Σε πρώτη φάση πάντως, η έκταση που θα καταλάβει μελλοντικά το προπονητήριο θα αφεθεί ελεύθερη και θα καλυφθεί προσωρινά με χλοοτάπητα.

Η κύρια αίθουσα του Κλειστού της Θέρμης (με άνοιγμα στέγης 122 μέτρα) θα περιλαμβάνει στίβο 200 μέτρων και 6 διαδρομών, η δε εναλλαγή της χρήσης από στίβο σε αθλοπαιδιές και αντίστροφα θα γίνεται με τη χρήση ειδικής τεχνολογίας (ανυψούμενο δάπεδο, υδραυλικά ρυθμιζόμενα βιράζ στίβου, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ανάπτυξη πτυσσόμενων κερκίδων κλπ) σε χρόνο μικρότερο των 4 ωρών, με ταυτόχρονη μετατροπή και της χωρητικότητάς του.

Αναλυτικά, η χωρητικότητα του κυρίως γηπέδου θα είναι:
- 10.200 για αγωνίσματα στίβου
- 14.000 για συναυλίες, παραστάσεις, συνέδρια κλπ
- 15.700 για αγωνίσματα αθλοπαιδιών (μπάσκετ, βόλεϊ, χάντμπωλ κλπ)
- 17.000 για αγωνίσματα βαρέων αθλημάτων (άρση βαρών, πάλη, πυγμαχία κλπ)

 



Μετά από κλειστό διαγωνισμό για το σχεδιασμό του έργου, το α' βραβείο έλαβε μία σύμπραξη γραφείων, που ανέλαβε την εκπόνηση του συνόλου των μελετών (αρχιτεκτονικών, στατικών, ηλεκτρομηχ/κών κλπ). Τα συμπράττοντα γραφεία ήταν τα εξής: Θύμιος Παπαγιάννης και συνεργάτες, ΤΕΑΜ 4, Όμιλος Τεχνικών Μελετών, Δοκουμετζίδης, Παγώνης, Ζούλας, Σπαθόπουλος, Majowiecki.

Κάπου εδώ τελειώνουν τα... ωραία! Όπως αναφέραμε και στην αρχή, η κατασκευή αυτού του μεγάλου έργου έχει παραπεμφθεί στις καλένδες. Το μόνο που έχει γίνει είναι οι χωματουργικές εργασίες, που ολοκληρώθηκαν το 1999. Απο τότε, άκρα του τάφου σιωπή! Παρ'ότι τον Ιούνιο του 2003 ανακοινώθηκε ότι κοινοπραξία εταιριών (μεταξύ αυτών η ΒΙΟΤΕΡ, η ΑΕΓΕΚ και άλλες) είχε ανακηρυχθεί προσωρινός μειοδότης για την κατασκευή, τελικώς τίποτε δεν προχώρησε.

Με τον ΠΑΟΚ να έχει αποκτήσει το δικό του γήπεδο, το Αλεξάνδρειο να έχει παραχωρηθεί για χρήση στον Αρη, αλλά και την παντελή απουσία οποιουδήποτε βραχνά του τύπου "Ολυμπιάδας", φαίνεται δυστυχώς ότι το κόστους € 135.000.000 έργο θα αργήσει πολύ να πραγματοποιηθεί. Αν βεβαίως ποτέ πραγματοποιηθεί...